ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک

بررسی ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک

ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک ها چقدر است ؟

در میان تجهیزات و وسایل مهم برای جابجایی بار های مختلف می توان به لیفتراک اشاره کرد. لیفتراک ها دارای تنوع بالایی می باشند. در این وسایل نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن ها نیز توجه داشته باشید. توجه به این نکات باعث می شود تا بیشترین طول عمر و بازدهی را مشاهده کنید. ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک یکی از مهم ترین شاخص های موجود در این وسایل است که باید به آن توجه داشته باشید.

برای مدل های مختلف می توان ظرفیت های متفاوتی را در نظر داشت. با توجه به برخی از ویژگی های موجود می توان این ظرفیت ها را بیان کرد. در نظر داشته باشید که اندازه گیری صحیح برای حمل بار بسیار با اهمیت می باشد.

در صورتی که ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک را به خوبی مشخص نکنید ممکن است دستگاه شما دچار مشکلات بسیار زیادی شود.تمامی کالاهایی که در یک مکان در حال جابجایی می باشند باید جهات مختلف مورد بررسی قرار گیرند. حجم، اندازه، وزن و … باید با دقت بالایی اندازه گیری شوند تا بتوانید بهترین بازدهی را مشاهده کنید.

توجه داشته باید که بار های مختلف را باید با لیفتراک های مناسب جابجا کنید. با توجه به نیاز کارگاه خود بهتر است که لیفتراک های مناسب را انتخاب کنید.در نظر داشته باشید که لیفتراک هایی با ظرفیت بالا می توانند برای تمامی قسمت ها مناسب باشند اما قطعا مقرون به صرفه نمی باشند.

امروزه انواع لیفتراک را در سایز های مختلف تولید می کنند. می توان برخی از مشخصات فنی موجود در لیفتراک ها را برای تعیین ظرفیت بیان کرد. در تمامی لیفتراک ها ظرفیت بار به دو صورت واقعی و نامی بیان می شود. ظرفیت نامی حداکثر توان لیفتراک می باشد که نباید از آن استفاده کرد. ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک به صورت واقعی همیشه کمتر از مقدار نامی می باشد. برای این که با ایمنی بالایی کار های خود را به پیش ببرید باید به ظرفیت های واقعی توجه داشته باشید. بیشتر بدانید: لیفتراک چیست؟

نکات مهم در مورد ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک

در مورد ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک می توان موارد زیادی را بیان کرد. در نظر داشته باشید که توجه به این نکات باعث می شود تا با سرعت بسیار بالاتری بارهای موجود را جابجا کنید. توجه کنید که این ظرفیت ها را می توان به شکل های گوناگون مد نظر قرار داد. مرکز ثقل بار یکی از مهم ترین نکات موجود می باشد که در مورد ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک مد نظر می باشد.

هرچه یک بار دارای ابعاد بزرگ تری باشد قطعا مرکز ثقل آن نیز از لیفتراک فاصله می گیرد. می توان با توجه به این موضوع برای بار های مختلف این نکات را مد نظر قرار داد. توجه داشته باشید که ارتفاع بار نیز بر روی این شاخص تاثیر مستقیم دارد.

در صورتی که فاصله مرکز بار از لیفتراک افزایش پیدا کند در این حالت ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک نیز کاهش پیدا می کند. این رابطه عکس را باید به صورت دقیق مد نظر قرار دهید. بهتر است که از افراد با تجربه به عنوان راننده لیفتراک ها استفاده کنید.

در صورتی که بار های ناهموار را جابجا می کنید بهتر است که قسمت سنگین را به سمت شاخک ها نزدیک کنید. در این حالت مرکز ثقل بار به لیفتراک نزدیک شده و احتمال واژگونی بار و یا لیفتراک به حداقل مقدار خود می رسد.

می توان با استفاده از برخی محاسبات دقیق مرکز ثقل را پیدا کرده و به راحتی آن ها را برای استفاده در نظر داشت. توجه داشته باشید که در دستگاه های مختلف این محاسبات متفاوت می باشند.

برای محاسبه مرکز ثقل بار از نرم افزار هایی نیز استفاده می کنند تا با دقت بالاتری این کار انجام شود. توجه داشته باشید که ایمنی در کار کردن با این وسایل و تجهیزات بسیار با اهمیت می باشد.

توجه داشته باشید که برای تعیین ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک برخی از استاندارد ها را نیز بیان می کنند. برخی از ترفند ها و فنون خاص حمل بار را بیاد به صورت تجربی فرا گرفت تا بتوان به راحتی با دستگاه ها کار کرد.

پیشنهاد هلی: لیفتراک دیزلی

ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک چند تن است
میزان ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک

ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک در مدل های مختلف

یکی از نکات با اهمیت در مورد لیفتراک ها که باید به آن توجه داشته باشید تنوع در مدل ها می باشد. ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک برای مدل های مختلف بسیار متفاوت می باشد. قطعا یک ظرفیت مشخص را برای دو مدل مشابه نمی توان به صورت دقیق بیان کرد. در هر برند ویژگی های متنوعی وجود دارد که با توجه به آن ها باید ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک را بیان کرد.

در انتخاب ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک باید به تجهیزات جانبی موجود نیز توجه داشته باشید. هر برند برای استفاده از محصولات خود برخی از مشخصات را بیان می کند.

می توانید با استفاده از این مشخصات بهترین اطلاعات را به دست بیاورید. در نظر داشته باشید که افراد باید تمامی آموزش های لازم را پشت سر بگذارند تا بتوانند ظرفیت موجود در هر مدل را به صورت دقیق تشخیص دهند.

به صورت کلی برای هر لیفتراک دفترچه هایی را قرار می دهند که به کمک آن ها می توان بهترین کارایی را نیز مشاهده کرد. ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک را بهتر است که از قبل با انجام تست های مختلف مشخص کرد.

در نظر داشته باشید که با انجام برخی از تست های مختلف خارج از کارگاه به راحتی ظرفیت بار های سنگین را تعیین کنید. توجه داشته باشید که سیستم های ایمنی قرار داده شده در این محصولات باید به صورت دقیق چک شوند تا در صورت بروز مشکل کمترین خسارت را ببینند.

در صورتی که از وزن بار اطمینان کافی ندارید بهتر است که از ریسک کردن پرهیز کنید. با توجه به قیمت بالای این محصولات بهتر است که انجام تعمیرات دوره ای را به خوبی انجام دهید. در صورتی که سرویس های دوره ای را به خوبی انجام دهید می توانید کمترین خرابی را در طول زمان استفاده مشاهده کنید. در نکات مهم در خرید لیفتراک تمامی این موارد باعث می شوند تا شما بهترین مدل ها را انتخاب کنید.

ظرفیت لیفتراک لانکینگ Lonking

لیفتراک لانکینگ Lonking باتوجه به کاربرد آن در صنایع مختلف در ظرفیت های متنوعی طراحی شده اند. یکی از مدل های موجود در مجموعه هلی لیفتراک که طراحی پیشرفته ارگونومیکی دارد، ظرفیت حمل 3.5 تن را داراست. این لیفتراک دیزلی مجهز به موتور Mitsubishi است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های این محصول با انتخاب لینک زیر از جزئیات آن مطلع شوید.

لانکینگ (lonking) دیزلی

لیفتراک lonking دیزلی مدل LG35D(T)
لیفتراک lonking دیزلی مدل LG35D(T)

جمع بندی

در آخر می توان بیان داشت که توجه به ظرفیت‌ حمل‌ لیفتراک باعث می شود تا شما بار های متناسب را برای جابجایی انتخاب کنید. قطعا در نظر گرفتن یک بازه وزنی برای جابجایی بار های مختلف بسیار مهم و کاربردی خواهد بود. کیفیت در دستگاه ها نیز بسیار با اهمیت بوده و بهتر است قبل از استفاده، مدل های مختلف را تست کنید. در نظر داشته باشید که مدل های جدید تر دارای سیستم های پیشرفته تر می باشند که می توان با توجه به آن ها بهترین بازدهی را مشاهده کرد.

به کانال ما در تلگرام  ( heliliftruck ) بپیوندید تا از جدیدترین اخبار ماشین آلات صنعتی مطلع شوید.

همراه ما باشید با : لیفتراک دیزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *